Sağlık

Sadece 2 Dakikada Bebek Gibi Uyumanızı Sağlayan İlginç Yöntem TikTok’ta Viral Oldu!

TikTok’ta paylaşılan bu yöntem sistematik kullanım sonrasında bebekler gibi uyuyabileceğiniz bir gece uykusunu garanti ediyor. Askerlerin kullanması için geliştirilen bu farklı yöntemi hep birlikte öğrenelim.

Kaynak:https://www.menshealth.com/health/a38…

Hepimizin çabuk uyuyabilen bir arkadaşı vardır.

Onlara ne yaparsan yap, rahatsız olmayacaklar. Otobüste, sınıfta, hatta ayakta bile rahat uyuyabilirler. Görenlerde hayranlık ve gıpta ile bakar.

Hele geceleri uyumakta güçlük çekenlerdenseniz, nasıl bu kadar kaygısız olduklarını anlayamazsınız.

Ancak evinizin rahatlığında ve hatta kendi yatağınızda uyuyamazsınız.

Daha sonra yer yer uykunuz gelir ve gün uykunun hayaliyle geçer. Akşam yine aynı meseldir.

En azından öyleydi. TikTok’ta ortaya çıkan bir uyku yöntemi, sadece 2 dakika içinde uykuya dalmanızı sağlar.

Bu mucizevi teknik, bunu “akıllara durgunluk veren” olarak nitelendiren fitness uzmanı Justin Agustin tarafından TikTok’ta paylaşıldı.

“Bu teknik, askerlerin her yerde, her zaman, son derece rahatsız ve gürültülü olsa bile uyuyabilmeleri için geliştirildi” dedi.

Peki teknik nasıl çalışıyor?

Önce derin nefesler alın ve baştan ayağa vücudunuzun her bir parçasını gevşetmeye çalışın.

Yatağınıza uzandıktan sonra alnınızdaki kasları gevşetmeye başlayın. Gözlerinizi, yanaklarınızı, çenenizi gevşetin ve nefesinize odaklanın.

Şimdi boynunuza ve omuzlarınıza inin. Omuzlarınızın gergin olmadığından emin olun. Mümkün olduğu kadar sallayın ve kollarınızı yanlarınızda gevşek tutun, ellerinizi ve parmaklarınızı da gevşetin.

Ardından, başınızın tepesinden parmak uçlarınıza kadar hissedilen sıcak karıncalanma hissini hayal etmelisiniz.

Derin nefesler alarak göğsünüzü, karnınızı, uyluklarınızı, dizlerinizi, bacaklarınızı ve ayaklarınızı gevşetin.

O sıcacık duyguyu bir daha hayal edin ama bu sefer kalbinizden ayaklarınızın ucuna kadar gitmeli.

Bu arada, zihninizi herhangi bir gerilimden arındırmak çok değerlidir.

Sadece berrak göl suyuyla çevrili bir kanoda uyumayı veya tamamen karanlık bir odada siyah bir hamakta uzanmayı düşünmelisiniz.

Dikkatiniz dağıldığında 10 saniye boyunca “Düşünme” deyin. Düşünme Düşünüyorum.’ Kelimeleri tekrarlamanız gerekiyor.

Agustin’e göre, bu uygulamayı altı hafta boyunca her gece yaparsanız, gözlerinizi kapattığınızda iki dakika içinde uykuya dalabilmeniz gerekir.

Bu tekniğin gerçekten işe yarayıp yaramadığını belirlemeye yönelik rastgele çalışmalar olmasa da kafanızı boşaltmak ve iyi bir gece uykusu için tam bir fikir diyebiliriz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu